Välkomna till Arkitekter utan gränsers årsmöte den 18 februari 2017!

Av pernillahagbert 19 januari, 2017

Årsmötet 2017 hålls den 18 februari hos:

OkiDoki Arkitekter
Kastellgatan 1
413 07 Göteborg

12:00 – 18:00 // Årsmöte från 12:00 // Öppen seminariedel från 16:00 // Middag från ca 18

Vi firar 10-årsjubileum och vill uppmärksamma detta i samband med årsmötet. Så efter det formella årsmötet följer en öppen del på temat ”det här har vi lärt oss” – hur vi har utvecklat och fortsätter att ta fram arbetsmetoder för att jobba med utvecklingsfrågor runt om i världen, samarbeta med lokala aktörer och framförallt reflektioner kring vår egna professionella roll i dessa kontexter. Det blir projektkavalkad, diskussioner med inbjudna paneldeltagare samt föreläsning (deltagarna ännu ej bekräftade).

Efter mötet och den öppna delen är klart hoppas vi att ni vill fira lite extra med oss och stanna på middag och mingel. Mat och dryck kommer finnas till självkostnadspris och betalas kontant på plats. Anmäl på denna länk om du vill vara med på middagen, så vet vi hur många vi blir och får du förhinder är det mycket viktigt att du mailar oss på info@arkitekterutangranser.se så att vi kan justera mängden mat (och därmed kostnaden)!

Tänk på att för att kunna rösta på årsmötet måste du vara medlem. Förnya därför gärna ditt medlemskap innan årsmötet via postgiro 300201-1 och ange din mailadress på inbetalningen. Du kan även betala via PayPal här via fliken ”stöd oss” ovan .

Ordinarie medlemsavgift är 300kr och reducerat medlemskap är 120 kr.

Vi ses på årsmötet!

Varma hälsningar,