EXTRA ÅRSMÖTE 2017

Av pernillahagbert 12 mars, 2017

Välkommen till Arkitekter Utan Gränsers extra årsmöte den 22:e april i Stockholm.Till det ordinarie årsmötet i Göteborg den 18 februari fanns inte 2016 års bokslut framtaget. Därmed var inte heller revisorernas berättelse färdigställd, och avgående styrelse kunde inte beviljas ansvarsfrihet på mötet. Därför uppdrogs åt styrelsen att kalla till extra årsmöte.

Även punkten om val av valberedning för 2017 beslutades skulle tas upp på det extra årsmötet. Vi tar därför tacksamt emot nomineringar till 2017 års valberedning. Meddela nomineringar via sekreterare@arkitekterutangranser.se, dock senast 18 april.

Tid för extra årsmöte: kl 14.00, 22 april

Plats: Besked om lokal meddelas vid anmälan.Anmäl att du kommer till det extra årsmötet via mejl till sekreterare@arkitekterutangranser.se. Senaste dag för anmälan: 18 april.

Det kommer att finnas möjlighet att delta på distans (och möjlighet att delta i röstningsförfarande), meddela i anmälan om du önskar delta i mötet på distans.

För att få rösta på det extra årsmötet måste du vara medlem. Om du inte redan har gjort det, förnya ditt medlemskap innan årsmötet via PG 300201-1 och ange din mailadress på inbetalningen. Du kan även betala via PayPal på vår hemsida. Ordinarie medlemsavgift är 300kr och reducerat medlemskap är 120 kr. Årmöteshandlingarna skickas ut i god tid innan mötet. Då återkommer vi också med slutgiltigt besked om lokal för mötet.

Vi ses på det extra årsmötet!

Varma hälsningar,

Styrelsen i Arkitekter Utan Gränser

Arkiv: Aktuellt

*