ÅRSMÖTE 2016

Av mariahook 12 februari, 2016

Välkommen till Arkitekter Utan Gränsers årsmöte den 5:e mars i Stockholm

På årsmötet har du chansen att påverka organisationens verksamhet – men också tid att träffa andra engagerade människor inom organisationen!

Årets tema är HUMAN MIGRATION – om hur nya globala rörelsemönster påverkar människors livsmiljöer. Dagens aktiviteter kommer att belysa denna viktiga fråga ur olika perspektiv genom workshops, paneldiskussioner och utställning av hemlöshetstävlingen. Under dagen kommer det också att finnas möjlighet att besöka de pågående utställningarna på Färgfabriken. Dessutom bjuder vi på mat och massor av festligheter så boka in datumet redan nu och anmäl dig via den här länken.

Plats: Färgfabriken, Lövholmsbrinken 1, Stockholm

DEL1

11.00 Mötets öppnande, med berättelser om året som varit, val av ny styrelse mm (se bifogad dagordning)

13.00 Lunch

14.00 Workshop

DEL 2

16.00 Paneldiskussion HUMAN MIGRATION

17.00 Vernissage och utställning

19.00 Middag, mingel och fest

För att kunna rösta på årsmötet måste du vara medlem. Förnya därför gärna ditt medlemskap innan årsmötet på hemsidan på postgiro 300201-1 och ange din mailadress på inbetalningen. Du kan även betala via PayPal på vår hemsida: www.arkitekterutangranser.se. Ordniarie medlemsavgift är 300kr och reducerat medlemskap är 120 kr.

Vi ses på årsmötet!

Varma hälsningar,